Rubrik

Igår var vi många brudar hemma hos Vicki och åt middag och var ute o så. Det var skit kul. Jag och Kristin sov inte över men jag sov hos Kristin och vi somnade runt 4. Idag när vi vaknade fixade vi oss och åt frukost, vi planerade också en massa. Runt 3 åkte jag till Solna Centrum och mötte mamma för jag skulle köpa skorna som jag la ut här på bloggen, och jag köpte dom!! Love them. Mamma köpte nästan likadana ;). Köpte också ansiktsmask och lite behövande stuff. Har precis ätit lax och potatisgratäng, muuuuuuuuums! Nu ska jag kolla på tv och pröva skorna. Puss <3

 Här är bara några bilder av alla vi tog igår



Älskar dig knasbarn :)

Vi köpte 4 kg godis till födelsedagsbarnet Vicki


Goooooooodis inuti

Hahahahah


 
COOLINGAR


Mmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0