H E L G

Hej på er. Hoppas ni haft en bra helg för det har jag verkligen haft :D Igår så mötte jag ju Kamonwan och Frida för Kamonwan skulle köpa likadan hårfärg som jag hade, så jag visade henne. Sedan gick vi till Hemköp och köpte massa läsk och godis tills kvällen eftersom Kristin skulle sova över. Efter det gick vi till Mc'donalds och tog en cheeseburgare och så. Runt 8 kom Kristin så jag mötte upp henne och då kom Frida också så vi fixade oss här och lyssnade på musik. Sedan kom Kamonwan och Julia hit hem till mig och vi dansade och tog en massa bilder som Kristin nog alldeles strax lägger upp :p När vi var klara promenerade vi till Solna och gick till Ungdomscafet men innan väntade vi på att Victoria och Linn skulle komma så vi kunde gå in tillsammans. Det hände inte så mycket där men men runt 11 halv 12 åkte Frida Linn och Victoria hem. Och vi fortsatte och åkte till Sundbyberg, där vi träffade massa roliga människor haha. Sedan träffade vi 4 as sköna killar, och vi hängde lite med dom. Jag gick hem lite tidigare än Kristin men hon kom till mig sen :) Så tack Linn Vicki Kristin Julia Kamonwan Frida Basse Erik Mike och Alex för en as nice kväll. PEACE bloggen!

Innan jag mötte upp Kamonwan igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0