Friday I'm in love

Nämen hej bloggäään. Igår var jag på bio med paulina och mamma, vi såg "Get him to Greek". Den var väldigt sjuk men den var ganska rolig ändå. Idag fick jag ha sovmorgon för jag hostade hela natten så jag kom till skolan runt 10 men det var chill. Efter skolan åkte jag med Kristin till Solna Centrum för hon skulle köpa nya örhängen, dom hon köpte var skit snygga faktiskt. Sen skulle jag äta på Mc'donken och då satt Emilia och Victoria där så vi skrämde dom haha. Sen såg jag Olivia så då skrek jag oooooooooooliva så kom hon också :) Sen gick vi runt lite och kollade, men nu är jag hemma och är jääääätte seg. Ska bara sitta hemma idag och kolla på Idol och sen äta chips och gooodis, yäää. Gotta go, pussi(y)!

Jag älskar dig gal1 mycket storasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0