Aj dont lajk it

Hej! Har nyss pressat apelsiner och sitter nu och dricker apelsin juice för andra gången. Det är sjukt gott och mycket c vitaminer :D Imorgon har jag idrott och jag har missat typ 2 gånger för jag ogillar min grupp väldigt mycket. Men imorgon ska jag ta fingrarna ur röven och gå på den med Linda. Så nu ska jag slänga ner lite idrotts kläder och mina show dans skor som jag alltid hade under tiden jag dansade show och feminine vibe. Efter vintern ska jag satsa på dansen och jag ska börja på Miro studios tror jag :) Vi höres imorgon, puss!



Kommentarer
Postat av: cassie

hello där Adina ^^

Nu har jag skaffat blogg kika in :P

2010-09-24 @ 17:00:44
URL: http://casszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0