Skriver ut lite, måste..

Handen på hjärtat, du är en stor anledning till att jag orkar leva. Du är ingen vanlig lillebror som man kramar om då och då. Jag har alltid hatat sommaren men nu när jag vet att sommaren är den tiden jag får med dig så kan jag inget annat än att älska den. Jag vill vara med dig hela tiden, nu nu nu. När du skrattar med mig ryser hela jag och jag kan inte göra mer än att tänka på att du är världens bästa lillebror.. Om jag kunde hade jag varit med dig tills jag låg i min kista, TJUGOFYRA timmar om dygnet med bara dig dig dig men jag har lärt mig att livet är rätt orättvist. Jag har det rätt körigt just nu och skulle vilja lämna allt och om du bara kunde varit här och få mig att skratta och le som ingen annan kan, ja då hade jag varit lyckligast på denna jord. En sak är klart och det är att vi ska hålla hand i hand livet ut, även fast jag inte alltid kan hålla din hand kan man ju drömma. När du blir äldre kommer du förstå vad lycka är och för mig är du lycka, jag ska förklara det för dig då. Du är vackrast och det finns ingen som dig little guy! Helt sjukt hur underbar du är.. Glöm mig aldrig! P.s I love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0