Men palla

Tja peeepz! Har inte pallat bloggat dom senaste dagarna. Idag var jag i alla fall i stan med la familiiiiiia. Köpte en tröja mjukis och ett par jeans, juste en dator väska också. Sedan åkte vi hem och jag packade upp allt och åkte snabbt iväg hem till mamma för jag skulle träffa Kristin. Mötte henne vid Solna station sen åkte vi hem till mig och jag fixade mig lite. Seeeeeeeeen åkte vi till Solna och mötte Alex. Sen gick Kristin och mötte Julia och Kamonwan så jag var kvar med Alex. Mike kom också lite senare och vi satt vid något berg och det var kallt som f*n! Sen var det ju match också så det var skit mycket folk. Nu är jag hemma och imorgon är det skola :( Jaja överlever tills helgen. Pusssssssss

USCH BILDBRIST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0