Slask

Hej.
Jag är irriterad på min dåliga mobil. Jag måste ha larm för att vakna på morgonen och i måndags ringde aldrig alarmet, och i tisdags vibrerade det bara. Och idag ringde det inte alls... Skit mobil. Saknar min gamla som blev snodd.. Så idag är man hemma. Vi har ändå bara film i skolan idag men ändå, sjukt tråkigt att vara hemma. Sitter och pluggar biologi, frivilligt faktiskt :) Har en jätte fin bok som jag köpte förra julen. Så jag sitter och läser, sedan kommer det frågor till texten.

Det är slask ute, snön har ju såklart smält. Som vanligt i Sverige! Ikväll ska jag på yoga, behöver avkoppling. Stockholm är så himla stressigt. Usch orkar inte. Adiooos.

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0