En rubiks kub

Cha cha bloggen. Idag var det skola och tydligen har vi tema "love" den här veckan. Först hade vi engelska och på em hade vi no. Idag ska vi äta lax och potatis och det älskar jag hihi ;p Juste på rasten slösade jag 77 kronor på Thelins :\ Oups, jaja shit happens and life goes on haha. På tal om något helt annat, när min mamma ska skriva "hahaha" på sms så tror hon att man måste skriva ha-ha-ha. Hon är rolig hon! På fredag så kaaanske jag ska ha dygnarkväll hos mig med Kristin och kanske Linn. Då blir det ben & jerry i stora lass, mumsie. Ohh jag är konstig, vad skriver jag om egentligen? Ses efter maten eftersom jag är en datornörd. BY THE WAY, jag har slutat platta håret och istället sover jag med flätor. kbry. Kyssar

(det går inte att ladda upp fler bilder ;o försöker lite senare)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0