WOAAAaaaa Insane är galen

Hej mina söta läsare, vilka ni nu är :p Gud vilken dag det här har varit och faktiskt första fredagen på jätte länge som jag inte är trött. Kristin hade idrott sista lektionen så vi mötte varandra på solna station och tog pendeln till centralen och sen tog vi bussen till gröna lund. Kristin fick upp mig på Insane igen, och den här gången satte vi oss på den högra vagnen och där åker man framåt och får skit ont i nacken sen känns det som om man ska åka rakt ner i havet. Men sen 2a och 3e gången satte vi oss på dom vänstra vagnarna och dom är ju faktiskt LÄSKIGA dom med men fan vad grym man känner sig när man åkt dom haha. Sen åt vi på matvraket och där var det typ en damp klass som rapade och var respektlösa, blä. Sen skulle jag ta kort på grönans maskotjävlar men dom gick ifrån mig :@ Haha ja kul var det iaf, och på söndag åker vi igen :D Ska sova nu.. puss <3

(jag vet att man ser mitt löshår men det blir så efter insane haha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0