Uppdate av dagarna som gått

Hej på er :D

Igår mötte jag och mamma upp Paulina i city och gick runt i affärerna lite, fick med mig ett par Converse och en sccccchnygg tröja. Sedan satte vi oss på Fridays på deras uteservering och åt god mat, och Paulis berättade some big news.

Idag så ringde inte min klocka så jag kom tyvärr inte upp till skolan, oups. Men shit happens and life goes on haha. Jag och mamma gick upp till Åhlens här i Sundbyberg och jag köpte en ny Donna Karen perfym, vit kajal penna, brons puder och en brons borste. Sedan satte vi oss ute på Mc'donkens lilla uteservering och åt glass. Och nu har jag ätit middag! Kristin smsade mig nyss och frågade om jag ville hänga med till stan imorgon och shoppa, den jäkeln får ju sitt barnbidrag, så jag följer med henne. Kommer väll springa runt som hennes lilla slav och hålla väskor hit och dit. Nu ska jag platta håret, pusshej! 

Connnnnnnveeeeerse
 
Det var mycket godare än det ser ut

Vi var i Hagaparken med klassen i onsdags också hehe ;p

Detta köpte jag




Kommentarer
Postat av: newfashion, paulina whatever u want

coooolish

2010-05-23 @ 17:31:20
URL: http://newfashion.se
Postat av: Matilda W

Fin blogg :)

2010-05-24 @ 08:29:01
URL: http://matildawidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0