Ojoj dålig uppdatering, can't blame mysfelf though

Tjabba tjeniiis bloggish. Valborgen blev lyckad fast det var lite kallt där på skytteholmsfältet, vi köpte sockervadd och typ spelade sedan träffade jag massa dryga människor som inte ville snacka, fick fetaste dissen av Julia haha -.- Sen när vi kom hem snackade vi med Deaven i lur i typ 1 timme. Idag vaknade vi 12 och diskade haha, sen mötte vi Deaven och hans kompis Erik i solna centrum. Sen gick vi till solnahallen och där var det någon äcklig mat marknad (?) Euuu och jag har liksom idrott där haha.. Sen gick vi till Max men jag och Niki hade inga pengar så Deaven bjöd oss haha, han hade typ tjänat 1500 för att sälja visselpipor. Sen åkte vi till min skola och sedan hem. Nikita åkte hem för ett tag sedan och jag ska bara chilla.. Imorgon ska jag till grönan med Kristin Julia Rebacka och Victoria. Sååå niiiiiiice!! Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0