Ni är fan sjuka

Fan vad jag är trött på er läsare. Ni är helt SJUKA i huvudet och resten av Svergie också.. Ni komenterar att jag ser ut som en hora och att mina ögonbryn sitter 30 meter från varandra, so WHAT? Jag bryr mig inte ett skit om jag ser ut som en hora or whatever.. Jag vill bara leva lyckligt vare sig jag ser ut som skit eller inte. Ni älskar att komentera dumma saker för att ni vet att jag tar åt mig, har ni verkligen INGEN uppfostran? Trodde väll det. Ni sitter bakom dataskärmen och klankar ner på andra, snacka om osäkra på sig själva. Jag tar en bloggpaus,
För säg mig, vad har jag gjort er? Vad har jag gjort för att ni ska skriva sånna hemska saker på min blogg. Fan alltså att det finns så jävla STÖRDA människor i dagens samhälle (som inte ens står för vad dom säger btw, ni vågar inte ens skriva namn)











I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO
I LOVE MYSELF AND I WILL ALWAYS DO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0